Funktioner – vi har många!

Här är en komprimerad lista med de flesta relevanta egenskaper och funktioner som finns tillgängliga i Chainformation

Funktioner i Chainformation

Chainformation är en heltäckande digital lösning för kedjesupport och konceptstyrning. Vår plattform är utformad för att ge kedjor ett brett utbud av funktioner som effektiviserar verksamheten, förbättrar kommunikationen, upprätthåller varumärkesstandarder och driver tillväxt.

Rollbaserade behörigheter
Systemet erbjuder en mängd olika alternativ för att styra åtkomst till information och funktioner baserat på olika användarnivåer. Behörigheter kan fritt och enkelt skapas baserat på ett urval av attribut. Läs mer

Digitala checklistor, uppgiftshantering och formulärbyggare.
Förenkla era medarbetares arbetsdag genom digitala, interaktiva checklistor och uppgiftshantering som säkerställer att återkommande och kritiska arbetsuppgifter blir utförda och avvikelser dokumenterade. Med vår formulärbyggare kan du samla in data, genomföra omröstningar, testa kunskaper och inhämta användarfeedback på ett smidigt och effektivt sätt. Läs mer

Spåra läsning av viktig info.
All aktivitet inom plattformen spåras kontinuerligt och kan analyseras när som helst. Ta reda på vilka användare som har tillgång till vilken information och se i realtid om viktiga uppdateringar ännu inte har lästs av målgruppen. Läs mer

Ett eget intern socialt nätverk.

Dela en snabb historia, gratulera och ge viktiga uppdateringar, allt i en bekant miljö där människor uppmuntras att ansluta till varandra och dela information, tips och råd. Gör allt på en plattform som NI kontrollerar, som är mer privat och mångsidig än Messenger, WhatsApp, Slack, Facebook och andra sociala plattformar. Läs mer

Digitala Handböcker och Instruktioner
Det är enkelt att hantera viktig information som t.ex handböcker och manualer med den integrerade Sidor-modulen. Text, bilder, filer, länkar och videor kan enkelt integreras på dina sidor och utseende styras via designade mallar. Innehåll kan snabbt sorteras och grupperas efter flera variabler tack vare intelligenta Taggar och åtkomstnivåer, vilket gör det superenkelt att söka efter och hitta det man letar efter. Mer nål – mindre höstack! Läs mer

Effektiv versionshatering
Varje innehållssida har en ändringslogg, så att du enkelt kan spåra, spara och återställa ändringar. Versionshanteringen är automatiserad och genererar nya versioner så snart en sida uppdateras. Denna funktion är särskilt värdefull för uppdatering av manualer och handböcker där spårbarhet är avgörande.

 

Designat för komplexa organisationer
Om du hanterar en större och mer komplex kedja har Chainformation både flexibilitet och kapacitet att möta era behov. I internationella kedjor med flera varumärken, många länder och språk är Chainformation det sammanhållande navet för hela koncerner. Vi tillhandahåller skräddarsydda anpassningar för lokala, nationella och globala kedjor.

Tillgängligt på alla enheter
I dagens snabba och föränderliga värld förväntar vi oss tillgång till information i realtid på olika enheter. Chainformation är helt kompatibel med stationära datorer, surfplattor och appar för mobila enheter, vilket säkerställer tillgång till information när och varhelst användarna behöver den. Du kan vara säker på att all din data lagras säkert i molnet med dagliga säkerhetskopior.

Användarhantering
Chainformation erbjuder flera olika sätt att lägga till och hantera användarkonton.

  1. Import: Via excelfil
  2. Manuellt: Antingen centralt eller delegerat genom den rollbaserade hierarkin.
  3. Självansökan: Nya användare kan enkelt ansöka om åtkomst direkt på inloggningssidan.
  4. Integration: Med Chainformations API:er kan kunder integrera och synkronisera användarkonto med andra system och databaser.

Automatiserade nyheter och meddelanden
Det är enkelt för personalen att hålla sig informerad i realtid med automatiska push-meddelanden. Så fort information delas eller uppdateras kan plattformen skicka meddelanden till de berörda. Dessutom påminner veckovisa eller dagliga e-postsammanfattningar användarna om alla olästa uppdateringar, vilket säkerställer att viktig information inte missas.

Smidig fil- och mediadelning med kraftfull sökning
Dela och kom åt filer, utbildningsdokument och marknadsföringsmaterial via det integrerade mediabiblioteket. Med enkel delning, snabb uppdatering och rollbaserade behörigheter är filer och media endast tillgängliga för rätt personer vid rätt tidpunkt. Vår kraftfulla sökmotor ger omedelbara och exakta resultat. Den söker effektivt igenom text i filer som lagras i biblioteket, vilket ytterligare förbättrar användbarheten och effektiviteten. Läs mer

Det vi gör bäst.

Support

Vi lämnar dig inte i sticket. Riktiga människor finns här för att vägleda och stödja dig hela vägen.

Optimering

Vi är duktiga på att optimera våra tjänster så att du kan hålla er verksamhet på topp.

Automatisering

Skapar nya sätt att driva och automatisera rutiner och ledningsarbete.